söndag 13 oktober 2013

Båtturen

Nåjaa, har inte hunnit se nåt avsnitt än men tänkte att jag visar några bilder till här innan oså går ja ner o fixar käk o äter framför tabben sen, har nämligen min första ensamma kväll hemma under hela tiden jag har spenderat här! Kunde inte komma lägligare.. :) L har födelsedag idag så de åker till hennes föräldrar o äter, jag blev också bjuden men tackade nej denna gång, har ju redan ätit där 2ggr så tror det får räcka.. :p

Här kommer nu några bilder från båtturen, vi var runt till en del öar i Venedig (visste ni att Venedig inte bara är staden som heter Venedig? Ne, utan det är ett helt stort område med en massa öar som är Venedig). Vi var även till en ö som är Scouternas Base (det skulle va nåt för Larsmo scouterna att åka dit på läger!!) så om ni vill kan jag visa bilder därifrån också, men om man inte är intresserad är de ganska ointressanta för er tror jag..

Denhär tabben e ju lite jobbig när man inte kan skriva mellan bilderna så jag sätter bara hit dem så ni får se, men kan ju nämna att vi fick se en gondol-tävling där regeln var att lagets sammanlagda ålder måste vara över 100, lite kloster-ruiner o en färggrann stad som vi besökte en stund..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar