söndag 13 oktober 2013

Venice

Jaa, jag har sett så mycket fint idag så jag vet inte var jag ska börja heller när jag kollade igenom bilderna! Båtturen var ju dock inte vad jag väntat mig men riktigt kul o intressant ändå! Har fått se Venedigs hav o "skärgård" o lärt mig en massa. :) Hann inte gå så mycket i stan som jag velat, bara en o en halvtimme typ på morgonen, så gissa vad L föreslog, att jag åker dit imorgon igen, ensam! Så nu är tågbiljett köpt så imorgon passar jag på o drar dit igen! 4,70/väg e ju inte nåt hutlöst pris så måste ju passa på nu dehär sista dagarna jag är här!

Mera bilder kommer nog men nu är jag så trött så jag kommer faktiskt att bara lägga mig i sängen o kolla ett avsnitt Hart of Dixie innan jag fixar fler bilder åt er. Steg upp 6 imorse o kom hem för en halvtimme sen.. Titta in senare ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar