fredag 9 juni 2017

Från sjukhus till sjukhus

Måste nog säga att jag tycker denhär familjen spenderar allt för mycket tid på sjukhus på senaste tiden.. 

Igår när jag skulle hoppa i bilen och åka hem från Kokkola och ställa mig inför Fias babyshowermiddag så ringde Sami och sa att han nu hoppar i bilen med Oliver och far in till jouren. Han hade haft feber sen natten före och hade då igen tungt att andas. Jag åkte direkt från sjukhuset i Kokkola till sjukhuset i Jeppis och sen satt vi där till halv 7 på kvällen. Spira återigen men nu också remiss till barnpoli så de får reda ut vad det riktigt är som pågår då vi hamnat att åka in med honom tre gånger på två månader, och så vi kanske får nåt att ta hemma före det blir så att vi måste åka in..

Oliver var så otroligt duktig och grät inte ens när de stack honom i fingret! Det gick så bra att förklara och fast han ville hem så förstod han och orkade så bra fast han hade feber. När vi satt i väntrummet så piggnade han dessutom till riktigt bra och idag var han redan mycket bättre i skick!
Räcker med att ha ett barn på sjukhus tycker jag så hoppas vi inte behöver åka in fler gånger..

bild från i april

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar