lördag 19 augusti 2017

På två

Pappan i huset är på svensexa idag och Oliver övernattar hos mommo och moffa (hur är det ens möjligt att natta två barn ensam?!), så jag och Noel har haft tumistid idag! Vi for till Kokkola med Nathalie på förmiddagen, sen har vi tagit en två timmars powernap (hade larm på 30min men tydligen hade jag ställt in det för imorgon..), dammsugit huset och badat lillen som nu sover skönt.

Jag letar febrilt efter nåt att ha på mig på bröllop om 2 veckor, så därav Kokkolatrippen. Kom såklart inte hem med det jag sökte men lite annat istället, det har visat sig vara väldigt svårt att hitta nåt som passar både denna kropp och plånbok, och som det går att amma i då den lille ska följa med!


Min spiderboy och plötsligt så stora bebis! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar